میوه ها و سبزیجات مفید درتابستان

میوه ها و سبزیجات مفید درتابستان

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

میوه ها و سبزیجات مفید درتابستان
بازدید : 279

  • بادام زمینی

بادام زمینی حاوی چربی های مفید برای داشتن قلب سالم است. بیش از ۸۰ درصد چربی های موجود در بادام زمینی، چربی های اشباع نشده است. علاوه بر این، یک اونس بادام زمینی ۷ گرم پروتئین دارد و ترکیب پروتئین موجود در آن به همراه چربی منجر به احساس سیری می شود.

  • گوجه فرنگی

یک منبع غذایی عمده لیکوپن و آنتی اکسیدان محسوب می شود و حاوی بسیاری از خواص درمانی از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان است.

  • کدو سبز

یک گیاه بسیار کم کالری است و در هر فنجان تنها ۲۹ کالری دارد. این گیاه منبع عالی فیبر است و منجر به کاهش سطح کلسترول و کاهش یبوست می شود.بهترین خوراکی ها و مواد غذایی برای روزهای گرم سال

  • هندوانه

۹۲ درصد آب دارد و حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی مانند لیکوپن و ویتامین های ب ۶، آ، و ث است. هندوانه در هر فنجان تنها ۴۰ کالری دارد و یک دسر مناسب و شیرین برای جبران کم آبی بدن نیز به شمار می رود.

به نقل از تک پزشک

 

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت : 2:39
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید